Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hej! från nattarbetet!

Gå ner 
+3
Dopamine
Anje
pineda
7 posters
FörfattareMeddelande
pineda

pineda


Antal inlägg : 69
Join date : 11-07-11
Age : 61
Ort : nyköping

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptytis jul 12, 2011 10:26 pm

Hej! doggo vänner.Har hämtat en liten valp från Gaute o Miranda vid namn Presagautes Bris(Björn).Har även en tik hemma som heter Rustic dreams venus(selma)10 månader.Mötte min första Presa i spanien (Pineda de mar utanför Barcelona min kompis har sitt gamla föräldrar hem där.)o ja det blev faktiskt kärlek vid första ögonkastet så kan de gå när man ska välja hundras. Sleep
Till överst på sidan Gå ner
Anje

Anje


Antal inlägg : 47
Join date : 11-04-05

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptytis jul 12, 2011 10:49 pm

Hej o välkommen! Syster Is hälsar! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptytis jul 12, 2011 11:17 pm

pineda skrev:
Hej! doggo vänner.Har hämtat en liten valp från Gaute o Miranda vid namn Presagautes Bris(Björn).Har även en tik hemma som heter Rustic dreams venus(selma)10 månader.Mötte min första Presa i spanien (Pineda de mar utanför Barcelona min kompis har sitt gamla föräldrar hem där.)o ja det blev faktiskt kärlek vid första ögonkastet så kan de gå när man ska välja hundras. Sleep

Hej o välkomen =)
Vad roligt, du har ett syskon till min tik Spader (Rustic dreams spader dam)
Måste bara fråga, är det ett jäkla drag på selma också? alltså, mkt motor och ståhej? samt hur mkt väger hon i nuläget?
mvh Nicke
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 13, 2011 7:39 am

Haodi och välkommen! Smile
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 13, 2011 10:42 am

Hej hej! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
pineda

pineda


Antal inlägg : 69
Join date : 11-07-11
Age : 61
Ort : nyköping

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Hej! kompisar!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 13, 2011 8:54 pm

Hej va roligt att selmas kullsyskon o björnes ochså för den delen e här.Selma har ochså mkt spring i sina ben o full av energi,jag vägde henne för en månad sen då vägde hon 41kg jag tror att våra är lite lättare i typen eftersom bubingas pappa e en ganska smidig herre! de verkar ju inte ha ärvt så mkt av Mufasa eller vad tror du.Anje hur går det med lilla is otroligt söt var hon ? bounce
Till överst på sidan Gå ner
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 13, 2011 8:56 pm

pineda skrev:
Hej va roligt att selmas kullsyskon o björnes ochså för den delen e här.Selma har ochså mkt spring i sina ben o full av energi,jag vägde henne för en månad sen då vägde hon 41kg jag tror att våra är lite lättare i typen eftersom bubingas pappa e en ganska smidig herre! de verkar ju inte ha ärvt så mkt av Mufasa eller vad tror du.Anje hur går det med lilla is otroligt söt var hon ? bounce

Finns lite bilder på min 'spader' från samma kull i dogo canario galleriet på forumet du kan kika på, spader väger runt 45kg nu, väldigt mkt energi och bus. Nej jag ser inte så mkt mufasa i spader, mera modern nova man märker att hon ärvt tendenser / beteenden från =)
dock urtrevliga hundar =)
Till överst på sidan Gå ner
pineda

pineda


Antal inlägg : 69
Join date : 11-07-11
Age : 61
Ort : nyköping

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 13, 2011 11:34 pm

ok! ska titta
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptytor jul 14, 2011 4:28 pm

Välkommen! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Anje

Anje


Antal inlägg : 47
Join date : 11-04-05

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptytor jul 14, 2011 9:23 pm

Med Isen går det bara bra! Hon har funnit sej bra i sitt nya hem o har även hittat en bästis i vår ena katt, han försöker lära henne att klättra i träd..går sådär.. Wink
Till överst på sidan Gå ner
pineda

pineda


Antal inlägg : 69
Join date : 11-07-11
Age : 61
Ort : nyköping

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: bilder o film ?   Hej! från nattarbetet! Emptysön jul 17, 2011 9:33 pm

Hej! vet nån om man kan lägga upp en film här?ja filmade lite på DC träffen i säffle(klubbmötet)kunde vara roligt att dela med sig.Sen e det de här me att ladda upp bilder hur gör man?gick inte från hårdisken snälla ja e ett pucko så bra pedagogiska förklaringar vore bra.... Question
Till överst på sidan Gå ner
PerroELPasadas

PerroELPasadas


Antal inlägg : 122
Join date : 10-07-20

Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Emptyons jul 20, 2011 7:07 am

Välkommen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elpasadas.se
Sponsored content





Hej! från nattarbetet! Empty
InläggRubrik: Sv: Hej! från nattarbetet!   Hej! från nattarbetet! Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hej! från nattarbetet!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bilder från Europavinnarutställningen...
» Bilder från ww-10
» Bilder från Hässleholm
» vinterbilder från göteborg..
» Tjabba från Göteborg

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: