Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Pratar era hundar?

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
linda

linda


Antal inlägg : 16
Join date : 10-09-28
Ort : Oslo

Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Emptysön okt 24, 2010 11:00 am

Hur är era DCn med å "prata". Agira är ganska verbal av sig och har nog alltid varit det... kan laga de mest bisarra ljuden ibland. Allt från vanliga pip till mer grymtanden. Hon "pratar" väl mest i situationer då vi leker, gosar el helt enkelt vill ha uppmärksamhet... Tycker det är ganska charmigt även om det ibland kan gå till överdrift å jag får lust att trycka på OFF! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Milah

Milah


Antal inlägg : 53
Join date : 10-09-08
Ort : Karlstad

Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Sv: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Emptysön okt 24, 2010 11:32 am

Sådär är Milah med, hon pratar hela tiden.
Det spelar ingen roll om hon är busig, mysig, uttråkad, trött, hungrig...
vad det än är så pratar hon på något sätt så jag håller med om att man skulle vilja stänga av gnäll kärringen ibland Wink
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Sv: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Emptysön okt 24, 2010 5:42 pm

ALLE våre har pratet masse, det er noe av det jeg liker best med disse hundene sunny
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Sv: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Emptysön okt 24, 2010 6:02 pm

Aji började "prata" strax efter sitt första löp innan dess har hon varit väldigt tyst förutom när hon vaktar såklart. Smile När hon pratar upplever vi att handlar det om uppmärksamhet eller att hon vill har hjälp att plocka fram benet som har hamnat under soffan. Oftast vill hon förmedla, kom och mys med mig! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Sv: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Emptysön okt 24, 2010 6:39 pm

hehe well jag har 2 av 3 som är ena riktiga jävla tjatmostrar....grabbarna! Jisses vad dom pratar, båda två...
Allt från yl till bröl till jag vet inte riktigt vad Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Pratar era hundar? Empty
InläggRubrik: Sv: Pratar era hundar?   Pratar era hundar? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Pratar era hundar?
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» wp och vikter på hundar
» ny människa och nya hundar :)
» skillnad på hundar som friställs eller som man ställer upp.

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Övrigt :: Klotterplank-
Hoppa till: