| Svenska Dogo Canario klubben | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
PerroELPasadas
Antal inlägg : 122 Join date : 10-07-20
| Rubrik: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 10, 2011 2:56 pm | |
| Inbjudan till träff för bildande av Rasklubb i enlighet med SKK´s stadgar. Datum: 4 juni Plats: Ej bestämt, beroende på antal anmälda För anmälan och övriga frågor hör av er via mail: elpasadas@hotmail.seSenast anmälningsdatum: 15 maj Hoppas så många som möjligt kan komma Mvh Ann-Louise & Patrick | |
|
| |
x-presa
Antal inlägg : 5 Join date : 11-03-31
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben tis apr 12, 2011 7:18 am | |
| Endelig blir det en rasklubb i Sverige Dette har vi ventet på lenge så vi önsker dere all lykke og oppfordrer alle til og bli med på dette Vi velger og holde oss på sidelinjen denne gangen men blir gjerne med som medlemmer når dere er ferdige med gromjobben Og så skal vi oppfordre våre valpkjöperere til og bli medlemmer Poster dette på vårt forum også så skjer det noe der med Mvh Gaute & Miranda | |
|
| |
PerroELPasadas
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 17, 2011 6:28 pm | |
| Utifrån intresseanmälningar hittills har vi beslutat att lägga träffen för Rasklubbsbildning i Säffle. Detta för att underlätta resväg för alla parter.
Kom ihåg sista anmälningsdatum 15 maj då detta är viktigt för vår planering. Även om man inte vill närvara på möte så är det viktigt att vissa intresse för medlemskap då vi måste uppskatta antalet medlemmar inför SKK.
Mvh Ann-Louise & Patrick | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 17, 2011 6:49 pm | |
| Jag ska försöka pallra mej dit! | |
|
| |
PerroELPasadas
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 17, 2011 6:53 pm | |
| Det gör du rätt i Eva!! Bäbis är också välkommen, våran kommer förmodligen vara där.. | |
|
| |
jess
Antal inlägg : 167 Join date : 10-05-16
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 17, 2011 7:00 pm | |
| Bortsett från människobebisar är valpbebisar också välkomna, det hade varit kul att se Pancho och Titus. Det hade varit kul om det kom ett gäng DC, stora som små Vi tar med Aji! | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben sön apr 17, 2011 7:07 pm | |
| haha jag kan iaf lova att ta med hundbebis, åker jag själv kan det bli så att Idun är hemma med papsen, men om den gamle trötte engelskmannen behagar följa med kommer nog hela familjen | |
|
| |
Milah
Antal inlägg : 53 Join date : 10-09-08 Ort : Karlstad
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben mån apr 18, 2011 10:09 am | |
| Säffle är nära mig så ska försöka ta mig dit (är ju den där biten med körkort också ) Men finns ju bussar så ska bara kolla upp datum m.m. så återkommer jag! | |
|
| |
Anje
Antal inlägg : 47 Join date : 11-04-05
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben tor apr 21, 2011 11:36 am | |
| Välkomna till Säffle då! Jag kan bidra med hjälp ifall det behövs, jag bor här i stan nämligen så säg bara till isf. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Svenska Dogo Canario klubben | |
| |
|
| |
| Svenska Dogo Canario klubben | |
|