Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar Empty
InläggRubrik: Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar   Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar Emptytor jun 23, 2011 10:19 am

Detta är INTE min kull med valpar, men då jag deläger kullens far med mitt ex så hjälper jag till på ett litet hörn med att annonsera ut dom iaf Smile


Valpar med Irema curto-linjer

mellan:


Presagaute's Ghost aka Zombie,
svensk utställnings champion, MH-beskriven med 1a på skott, HD:A AD:0
66 cm hög, väger 62 kg, stor hund, extremt atletisk för sin storlek, en vaktig och "skarp" hanhund.

Hans föräldrar är pappa "Bandido de Irema curto", svensk utställningschampion och svensk vinnare -05,
och mamma "Strega" även hon svensk utställningschampion och norsk vinnare -04 samt HD-fri.



Dog Eye's Impressive white toes aka Mica
Utställd med CK i Norge (kommer att ställas ut i Sverige i framtiden, men hon har precis flyttat till Sverige så det har inte hunnits med).
59 cm hög, väger 45 kg. Även hon en atletisk tik, väldigt aktiv och arbetsvillig. Glad och trevlig, går ihop med det mesta.

Hennes föräldrar är pappa "Reck", nordisk utställnings champion HD AD-fri, MH beskriven,
och mamma "Tangetoppens Golden fourmarina" även hon nordisk utställningschampion och norsk vinnare-07, HD AD-fri och MH-beskriven.

Båda föräldrarna har alla tänder och saxbett!

Valparna föds ca 13:e juli och kommer vara leveransklara i mitten av september.

Det kommer förmodligen bli väldigt arbetsvilliga hundar som kommer att funka på utställning med.

Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar Untitled-1


Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar Valparna



Valparna kommer att födas och finnas i Ekshärad, Värmland.

Tiken och hanen ägs av Christian Lindgren, som tagit kullen och är den som kontaktas för eventuellt intresse på följande mail:

el_presa@mensa.se eller telefon 0738-454542



Till överst på sidan Gå ner
 
Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar
» Presa Canario #2! Proud owner of 2fa.
» Damien & Ramos (presa canario)
» Dogo Canario tispe 3 mnd
» Dogo Canario Puppy for sale Extra quality!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Allmänt om DC :: Valpar/valpköp-
Hoppa till: