Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptymån maj 17, 2010 9:10 pm

Några bilder på min berömda Kiwi Wink och en med hela flocken, utom jag!
Hade man trott att den där vita saken till vänster är i normal schäferstorlek hade man kanske kunnat tro jag har en liiiten hund och en liiiiiten sambo, men han är faktiskt 75 cm i manken och väger 50 kg Razz 10 månadersbebisen..


Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Vu505yzbo2hd49elktr

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi R8ouotedxl7iet85nea2

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi 5r73tppao0ikj1mk6o26

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi 2v9k1a6r92uqdzxroi
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 8:54 am

Sagt det innan; Kiwi är en mycket vacker tik, den bästa nu!
Men jag har sagt också; bara hon inte blir för tung...hon verkar vara lite jo-jo i vikten sin.. Cool
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 9:00 am

Tack, det ska jag hälsa henne! Wink Hon är jäääättesvår hålla vikten på! Embarassed Det är nåt helt jäkla otroligt alltså, och är hon hos gammelhusse på semester i en vecka kommer hom ju hem som en tunna! Hon äter lågenergifoder och motioneras rejält och mer än så är svårt göra, ligger på 54 nu och 50 jämnt hade nog inte skadat...
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 9:09 am

Så fin "familie" du har, Eva Very Happy

Palmis er også vanskelig å holde nede i vekt. Nå er jo hun ekstra slang, grunnet en dårlig hofte, men jeg gikk faktisk over fra høyenergifor til veldig lavt fettinnhold, så nå holder hun seg fint nede, og kan spise større mengder. det hjalp veldig her i alle fall sunny
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 9:10 am

Eva skrev:
Tack, det ska jag hälsa henne! Wink Hon är jäääättesvår hålla vikten på! Embarassed Det är nåt helt jäkla otroligt alltså, och är hon hos gammelhusse på semester i en vecka kommer hom ju hem som en tunna! Hon äter lågenergifoder och motioneras rejält och mer än så är svårt göra, ligger på 54 nu och 50 jämnt hade nog inte skadat...


Randa 44 kg......61-62 hög.. men Kiwi är ju en grövre typ oaf!
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 9:18 am

44 kg vägde Kiwi när hon var 7 månader tror jag..
Hon är ju en väldigt stor och grov tik onekligen, trots sina 60-61 cm i mank...
Ja lågenergifoder är ett måste, då kan hon iaf äta ca 7-8 dl per mål medan knappt 5 om hon äter högenergi och då skulle hon nog börja tugga på möblemanget :p
Men det är olika med olika hundar verkligen..hade en rottweiler med samma problem, samtidigt som varenda hanhund jag ägt varit omöjlig få upp i vikt! Sad
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 10:03 am

Kiwi ser nästan ut som en liten staffe bredvid Rig. Smile Fast det säger kanske mer om honom....Smile
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 10:33 am

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi D2ow9vgoxup2pooiptj6

Svårt hitta bilder som gör honom rättvis egentligen, men Steve är 180 och Kiwi är stor Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Emptytis maj 18, 2010 1:14 pm

Tog lite nya kort idag och då jag tittar på dom nu slår det mej, hur kommer det sej egentligen, att då då jag ser på bilder av jenne ser jag det här:
Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Uxk0kwcgkxb1f4j28jqh

Men det jag SER då jag ser henne är det här:
Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Kiwzom04

scratch scratch
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty
InläggRubrik: Sv: Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi   Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Kiwi, Dog eye's Famous Kiwi
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Dog eyes impressive white toes och Titus
» dagens kiwi
» Kiwi och Boris
» Höstbilder på Kiwi och Boris
» Boris och yttepyttelite Kiwi :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Galleri :: Dogo Canario-galleri-
Hoppa till: