Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Monoceros Bor aka Boris 5 månader

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:00 am

Han är OMÖJLIG få bilder på nu... affraid

Men här kommer iaf ett par tre st bildbevis på att han lever och frodas Smile

5 månader, 40 kg och kanske ca 58 cm i manken, han är iaf något lägre än Kiwi som är 61.

Monoceros Bor aka Boris 5 månader B001

(här kan man då tydligt se att jag precis skällt lite på honom för att han satte sej ner hela tiden..hahaha Wink )

Monoceros Bor aka Boris 5 månader C02
Steve kallar honom kort och gott "ears"...haha dags att växa i dom där lapparna snart tycker jag nog

Monoceros Bor aka Boris 5 månader C03

Monoceros Bor aka Boris 5 månader C01
Laughing
Till överst på sidan Gå ner
PerroELPasadas

PerroELPasadas


Antal inlägg : 122
Join date : 10-07-20

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:11 am

Sicken bamsing till björn cheers
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elpasadas.se
Milah

Milah


Antal inlägg : 53
Join date : 10-09-08
Ort : Karlstad

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:18 am

Han är ruskigt fin alltså!I love you
och stoooor Shocked haha
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:25 am

Tack å Boris vägnar Smile Han ligger PÅ mej i soffan varje kväll och myser så han håller nog inte med om att han är så stor Wink
Får hoppas den värsta växtfasen tagit stopp nu, för jag tänkte han skulle hålla sej under 65 cm i mank iaf! Very Happy
Han är iaf en gentle giant som är oootroligt lätthanterlig och snäll...han bara lallar med och är alltid glad, på gränsen till dum... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Milah

Milah


Antal inlägg : 53
Join date : 10-09-08
Ort : Karlstad

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:32 am

Haha känner igen det där med att ligga en i soffan, somnade där inatt och du kan ju gissa vem som var över mig när jag vaknade.. Dock är hon lättare än Boris men fortfarande inte lätt Shocked
Skönt att han är så lugn och snäll, får hoppas det håller i sig så att de hmm.. "roliga" perioderna blir enkla Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 9:44 am

hehe jo, jag har redan tampats med en över 60 kgs canario-hane som ville äta upp allt i sin väg från typ...8 månaders ålder eller nåt sånt, så jag kan väl trösta mej med att det lär knappast bli värre Laughing
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptymån nov 08, 2010 5:33 pm

Fina bilder på Boris, han är verkligen en riktig snygging. Smile Han verkar även vara en riktigt charmör. Wink Jag gillar ju hans röda färg och ja öronen är kanske lite stora men det är charmigt vilket man inte kan komma ifrån. Vi har ju en här hemma av samma storlek (typ) på öronen och hon är ju så vansinnigt söt. Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptytis nov 09, 2010 8:28 am

Charmör är bara förordet! I love you Finns nog faktiskt inte ord att beskriva hans otroligt härliga personlighet Smile
Ja färgen verkar väl komma från farfar, alla som möter honom kommenterar den Very Happy
Dock gör den att många tror han är en Boerboel...haha, tror det hänt typ 4-5 gånger...otroligt att dom känner till den rasen men inte DC...
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptytis nov 09, 2010 9:12 pm

Hodet kommer til å vokse seg til sånn at ørene passer sunny Han ser fin ut nå!
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: ..   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Emptytor nov 11, 2010 12:30 pm

Dagens bus..

Han leker totalt hänsyns och respektlöst och det är ett under att Kiwi inte gett honom stryk ännu..haha Laughing
Det är inte långt kvar till hennes size nu alltså Very Happy

Monoceros Bor aka Boris 5 månader E01

Monoceros Bor aka Boris 5 månader E03

Monoceros Bor aka Boris 5 månader E04-1

Monoceros Bor aka Boris 5 månader E02-1
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty
InläggRubrik: Sv: Monoceros Bor aka Boris 5 månader   Monoceros Bor aka Boris 5 månader Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Monoceros Bor aka Boris 5 månader
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» bulten 8 månader
» Monoceros Bestla
» Bilder finns på Monoceros Balder
» Bestla 11 månader
» Titus 7 månader :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Galleri :: Dogo Canario-galleri-
Hoppa till: