Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Boris syster Bestla

Gå ner 
+2
case
Monoceros
6 posters
FörfattareMeddelande
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:10 am

Här kommer kort på Syrran !!!
Boris syster Bestla 31612264
Boris syster Bestla 31612268
Boris syster Bestla 31612271

// Judith
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:14 am

Sötnos!

Hmm, vi borde nog röra oss till dalarna någon gång och hälsa på hela flocken. Fan att det ska vara så långt borta bara...
Till överst på sidan Gå ner
niklas




Antal inlägg : 63
Join date : 10-07-27

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:20 am

Söta bägge två!

Case: Se till så ngn e hemma bara, var tufft att bara vända å köra hem igen kan jag säga ;-) dåligt att åka iväg när man kör genom halva sverige Judith... tongue Laughing Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:31 am

hehe jafasen ni har ännu längre än jag har?? och för oss tog det nära på 7 timmar köra upp dit till obygden Laughing

Hon är söt Bestla, men tyvärr inte lika söt som min lilla rödtott här hemma Wink sådeså!

Till överst på sidan Gå ner
niklas




Antal inlägg : 63
Join date : 10-07-27

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:34 am

Eva skrev:
hehe jafasen ni har ännu längre än jag har?? och för oss tog det nära på 7 timmar köra upp dit till obygden Laughing

Hon är söt Bestla, men tyvärr inte lika söt som min lilla rödtott här hemma Wink sådeså!


haha ja en del, meen snodde ju med mig ngt hem iaf ;-)
Till överst på sidan Gå ner
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:37 am

Hahahahahahaha.. ja du Niklas du valde själv.. fast å andra sidan antigen så stannade jag hemma och fick äran att titta på dig eller så åkte jag ner och fick se det härBoris syster Bestla 31584129 med mera Cool
så frågan är nu, ångrar jag mig ? KNAPPAST !!! sorry Niklas men du e inte riktigt min smak Razz Razz Razz Razz
Till överst på sidan Gå ner
niklas




Antal inlägg : 63
Join date : 10-07-27

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:40 am

Vaaaaa Sad

hahahaha jo jag fattar nog d, vart en trevlig tur ändå, fast jag var lite mör efter 17 timmars bilkörning i sträck på söndagen...
Till överst på sidan Gå ner
Johan




Antal inlägg : 60
Join date : 10-09-07
Age : 47
Ort : Perstorp

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Ja....   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 9:56 am

Ja Bestla ser ruskigt bra ut faktiskt bättre än Boris....

En fröjd att följa i framtiden.....
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:01 am

haha du gillar verkligen inte mina hundar alltså?? Very Happy Men det var ju kul du kunde döma det från 3 bilder....önskar jag hade sån förmåga med Smile

Den där spanjacken var jäkligt läcker!
Till överst på sidan Gå ner
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:06 am

Johan.... kom och hälsa på vet jag.. Razz
både jag och Eva brukar ha dörrarna öppna !!
Personligen så tror jag mer på Boris... än på Bestla....får man säga så om sina barn ??
Men så är dom ju bara små valpar än så vi får se vart de brakar nån stans....
Största motivationen med den här kullen är Linjerna samt Mentaliteten...
så nu jävlar ska vi visa att lilla Sverige också kan få rastypiska trevliga individer... och så klart att hälsan är bra !! Cool
Till överst på sidan Gå ner
Johan




Antal inlägg : 60
Join date : 10-09-07
Age : 47
Ort : Perstorp

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:13 am

Monoceros skrev:
Johan.... kom och hälsa på vet jag.. Razz
både jag och Eva brukar ha dörrarna öppna !!
Personligen så tror jag mer på Boris... än på Bestla....får man säga så om sina barn ??
Men så är dom ju bara små valpar än så vi får se vart de brakar nån stans....
Största motivationen med den här kullen är Linjerna samt Mentaliteten...
så nu jävlar ska vi visa att lilla Sverige också kan få rastypiska trevliga individer... och så klart att hälsan är bra !! Cool


Ha ha jodå Eva jag gillar dina hundar... Men man har väl snöat in lite på dom utländska hundarna....

Ok Tack Monoceros, jag trodde jag skulle bli totalt halshuggen över mina åsikter och vilka krav på dokumenterad hälsa som jag har men ikke...

Har fått pedagogiska och trevliga förklaringar och det är jag glad över...


Jo vi får väl se om något år eller två vem som utvecklades bäst och vem som kan föra rasen framåt...

Men Monoceros jag skulle gärna se bilder på alla era andra hundar också då eran hemsida inte är uppdaterad på flera månader....
Till överst på sidan Gå ner
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:42 am

Får se om den här Länken fungerar..

http://www.pixbox.se/usr_show_id53366_page0_order1.html
Till överst på sidan Gå ner
Johan




Antal inlägg : 60
Join date : 10-09-07
Age : 47
Ort : Perstorp

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Jodå...   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:45 am

Jodå länken funkade Smile


Fina bilder...

Eran Yuno ser fin också några uppdaterade bilder på honom??
Till överst på sidan Gå ner
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:47 am

Nope dom enda nya bilderna på honom har jag på Facebook.... om du har den lägg till mig.. judith Jönsås ok Wink
Uno har blivit något för hög för vår smak, och har ägs nu utav fodervärden.... Wink
Till överst på sidan Gå ner
Johan




Antal inlägg : 60
Join date : 10-09-07
Age : 47
Ort : Perstorp

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptyfre sep 10, 2010 10:50 am

Monoceros skrev:
Nope dom enda nya bilderna på honom har jag på Facebook.... om du har den lägg till mig.. judith Jönsås ok Wink
Uno har blivit något för hög för vår smak, och har ägs nu utav fodervärden.... Wink


Ok ja det blir så ju så ibland tyvärr....

Ha ha nej så teknisk är inte jag så jag använder Facebook....
Till överst på sidan Gå ner
Z-holocaust




Antal inlägg : 35
Join date : 10-06-07

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptymån sep 13, 2010 6:40 am

Oj vilken skillnad i färgen det var på henne å Boris. Någon annan i kullen som blev mer röd eller?
Å lullebullen Very Happy Liknar en underbar bulle jag känt i en massa år som nyligen fick lämna oss för att springa å jaga ballonger å bollar i de sälla jaktmarkerna Sad Samma lilla fläck ovanför ögat å allt, enda skillnaden är väl att Tekla, som hon hette, var grön som valp Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Emptymån sep 13, 2010 7:09 am

Stackars Boris är den enda ginger-kidden i kullen Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Boris syster Bestla Empty
InläggRubrik: Sv: Boris syster Bestla   Boris syster Bestla Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Boris syster Bestla
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bestla 11 månader
» Monoceros Bestla
» Boris
» Boris och yttepyttelite Kiwi :)
» Kiwi och Boris

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Galleri :: Dogo Canario-galleri-
Hoppa till: