| Boris syster Bestla | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Monoceros
Antal inlägg : 94 Join date : 10-05-15
| |
| |
case
Antal inlägg : 377 Join date : 10-05-15
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 9:14 am | |
| Sötnos!
Hmm, vi borde nog röra oss till dalarna någon gång och hälsa på hela flocken. Fan att det ska vara så långt borta bara... | |
|
| |
niklas
Antal inlägg : 63 Join date : 10-07-27
| |
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 9:31 am | |
| hehe jafasen ni har ännu längre än jag har?? och för oss tog det nära på 7 timmar köra upp dit till obygden Hon är söt Bestla, men tyvärr inte lika söt som min lilla rödtott här hemma sådeså! | |
|
| |
niklas
| |
| |
Monoceros
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 9:37 am | |
| | |
|
| |
niklas
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 9:40 am | |
| Vaaaaa hahahaha jo jag fattar nog d, vart en trevlig tur ändå, fast jag var lite mör efter 17 timmars bilkörning i sträck på söndagen... | |
|
| |
Johan
Antal inlägg : 60 Join date : 10-09-07 Age : 47 Ort : Perstorp
| Rubrik: Ja.... fre sep 10, 2010 9:56 am | |
| Ja Bestla ser ruskigt bra ut faktiskt bättre än Boris....
En fröjd att följa i framtiden..... | |
|
| |
Eva Admin
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:01 am | |
| haha du gillar verkligen inte mina hundar alltså?? Men det var ju kul du kunde döma det från 3 bilder....önskar jag hade sån förmåga med Den där spanjacken var jäkligt läcker! | |
|
| |
Monoceros
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:06 am | |
| Johan.... kom och hälsa på vet jag.. både jag och Eva brukar ha dörrarna öppna !! Personligen så tror jag mer på Boris... än på Bestla....får man säga så om sina barn ?? Men så är dom ju bara små valpar än så vi får se vart de brakar nån stans.... Största motivationen med den här kullen är Linjerna samt Mentaliteten... så nu jävlar ska vi visa att lilla Sverige också kan få rastypiska trevliga individer... och så klart att hälsan är bra !! | |
|
| |
Johan
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:13 am | |
| - Monoceros skrev:
- Johan.... kom och hälsa på vet jag..
både jag och Eva brukar ha dörrarna öppna !! Personligen så tror jag mer på Boris... än på Bestla....får man säga så om sina barn ?? Men så är dom ju bara små valpar än så vi får se vart de brakar nån stans.... Största motivationen med den här kullen är Linjerna samt Mentaliteten... så nu jävlar ska vi visa att lilla Sverige också kan få rastypiska trevliga individer... och så klart att hälsan är bra !! Ha ha jodå Eva jag gillar dina hundar... Men man har väl snöat in lite på dom utländska hundarna.... Ok Tack Monoceros, jag trodde jag skulle bli totalt halshuggen över mina åsikter och vilka krav på dokumenterad hälsa som jag har men ikke... Har fått pedagogiska och trevliga förklaringar och det är jag glad över... Jo vi får väl se om något år eller två vem som utvecklades bäst och vem som kan föra rasen framåt... Men Monoceros jag skulle gärna se bilder på alla era andra hundar också då eran hemsida inte är uppdaterad på flera månader.... | |
|
| |
Monoceros
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:42 am | |
| | |
|
| |
Johan
| Rubrik: Jodå... fre sep 10, 2010 10:45 am | |
| Jodå länken funkade Fina bilder... Eran Yuno ser fin också några uppdaterade bilder på honom?? | |
|
| |
Monoceros
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:47 am | |
| Nope dom enda nya bilderna på honom har jag på Facebook.... om du har den lägg till mig.. judith Jönsås ok Uno har blivit något för hög för vår smak, och har ägs nu utav fodervärden.... | |
|
| |
Johan
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla fre sep 10, 2010 10:50 am | |
| - Monoceros skrev:
- Nope dom enda nya bilderna på honom har jag på Facebook.... om du har den lägg till mig.. judith Jönsås ok
Uno har blivit något för hög för vår smak, och har ägs nu utav fodervärden.... Ok ja det blir så ju så ibland tyvärr.... Ha ha nej så teknisk är inte jag så jag använder Facebook.... | |
|
| |
Z-holocaust
Antal inlägg : 35 Join date : 10-06-07
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla mån sep 13, 2010 6:40 am | |
| Oj vilken skillnad i färgen det var på henne å Boris. Någon annan i kullen som blev mer röd eller? Å lullebullen Liknar en underbar bulle jag känt i en massa år som nyligen fick lämna oss för att springa å jaga ballonger å bollar i de sälla jaktmarkerna Samma lilla fläck ovanför ögat å allt, enda skillnaden är väl att Tekla, som hon hette, var grön som valp | |
|
| |
Eva Admin
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla mån sep 13, 2010 7:09 am | |
| Stackars Boris är den enda ginger-kidden i kullen | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Boris syster Bestla | |
| |
|