Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Världsvinnare, Herning, Danmark

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptysön maj 16, 2010 6:11 pm

Såå, hur många härifrån kommer dit nu då??
Jag åker med Kiwi...på nåt jäkla sett, såg just att det låg himla konstigt till så man borde åka färja och grejer....eehm...så om någon har en bra färdväg från göteborgsområdet kan ni ju gärna hojta till.. Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptysön maj 16, 2010 7:40 pm

Vi reiser med Paco og Impi på fredagen, vi passerer Göteborg, så om du vil og det passer for dere, kan du jo henge på oss flower
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptysön maj 16, 2010 7:42 pm

Vi ställer inte ut Aji, men kommer med största sannolikhet ta oss dit för att titta och vara cheerleaders. Smile
Till överst på sidan Gå ner
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptysön maj 16, 2010 8:00 pm

om det ser ut så kommer Micke att åka ner, dock utan hund..
Felipe och Paloma ville träffa oss, och det är ju inte så ofta som det händer... Så det blir nog en semester resa för min sambo ner dit.. han slipper ju mig i ett par dagar iaf
cheers
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptysön maj 16, 2010 8:15 pm

Om Micke behöver någonstans att vila på vägen så vaktar Aji gärna honom under natten! Smile
Till överst på sidan Gå ner
Jessica

Jessica


Antal inlägg : 60
Join date : 10-05-15
Ort : København

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptymån maj 17, 2010 7:49 am

Vi kommer med Toro. Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.dogocanario.dk/
Gäst
Gäst




Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptymån maj 17, 2010 8:01 am

Jag kommer, ställar ingen DC, men ska handla en pyreneisk mastiff..
Jag har tänkt ta färja från Varberg till Grenå, lördag.
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptymån maj 17, 2010 7:06 pm

ja den där färjan verkar ju vara det bästa alternativet ja....
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptylör jun 05, 2010 5:22 am

41 anmälda! Fick PM på posten idag! Smile Var inte det väldigt lite???
Till överst på sidan Gå ner
Jessica

Jessica


Antal inlägg : 60
Join date : 10-05-15
Ort : København

Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Emptylör jun 05, 2010 12:49 pm

Jag tror, som jag skrev till dig Eva på FB, att flera utlændska utstællare har fallit från pga. kuperingsførbudet? Altså att man inte får stælla ut kuperade hundar fødda from. 2009.
Jag har tidigare varit i kontakt med NKK, fast att kupering har varit førbjudet dær længre sade dom att till stora utst. som WW och EUW får man ændå. Men inte i Danmark så klart!!
DKK tycker också att det ær himla løjligt men dom har ju desværre inget att sæga till om.

Jag vet också att dær har varit mycket rundt om att bojkotta den danska WW utst. pga. muskelhundfrågan.
Det kan ju också vara en anledning.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.dogocanario.dk/
Sponsored content





Världsvinnare, Herning, Danmark Empty
InläggRubrik: Sv: Världsvinnare, Herning, Danmark   Världsvinnare, Herning, Danmark Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Världsvinnare, Herning, Danmark
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» WW-10, Herning Danmark.
» dc -förbud i danmark?
» Resultat Fredericia (Danmark)
» DC blir förbjudet i bostäder i Danmark + typ sjukt många andra raser också

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Utställningar :: Kommande utställningar-
Hoppa till: