Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)

Gå ner 
+4
jess
case
Eva
Goodwine
8 posters
FörfattareMeddelande
Goodwine

Goodwine


Antal inlägg : 2
Join date : 11-07-10
Age : 45
Ort : Kalmar

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptysön jul 10, 2011 9:08 pm

Hej allihop!
Mitt namn är Michael, fredagen den 8:e gick färden söderut för mig och min sambo Christina där vi hämtade hem våran
underbara valp! 2FA, (Tuffa) har redan gjort ett stort intryck på mig och jag är väldigt glad över min flickväns goda smak
när det gäller denna hundras som hon presenterat mig för, den är helt underbar och har precis dom egenskaperna jag har
sökt efter men aldrig funnit innan, tack älskling.

Stort tack Susanne och Mikael för att ni gjorde detta möjligt för oss.

Tack till Unitox och Caribe för era fina valpar.

Ska lägga upp lite bilder snart så ni får se våran sötnöt!

Med vänliga hälsningar Michael.
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptysön jul 10, 2011 9:21 pm

Välkommen hit och grattis till nya familjemedlemmen och ett himla bra rasval! Smile)
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptymån jul 11, 2011 10:09 am

Välkommen hit. Posta massor av bilder!
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptymån jul 11, 2011 5:16 pm

Varmt välkommen! Smile
Till överst på sidan Gå ner
PerroELPasadas

PerroELPasadas


Antal inlägg : 122
Join date : 10-07-20

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptymån jul 11, 2011 7:50 pm

Välkommen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elpasadas.se
chucky

chucky


Antal inlägg : 12
Join date : 11-07-10
Age : 42
Ort : Canada-Kalmar Sweden

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptysön jul 24, 2011 2:23 pm

I beat you to it! tongue Some pics are up;)
Till överst på sidan Gå ner
Anje

Anje


Antal inlägg : 47
Join date : 11-04-05

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptysön jul 24, 2011 7:40 pm

Välkommen hit!
Till överst på sidan Gå ner
Jessica

Jessica


Antal inlägg : 60
Join date : 10-05-15
Ort : København

Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Emptysön jul 24, 2011 8:39 pm

Hej och stort grattis!! Smile
Till överst på sidan Gå ner
http://www.dogocanario.dk/
Sponsored content





Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty
InläggRubrik: Sv: Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)   Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Stolt nybliven Preza Canario husse! Välkommen till vår familj "lilla" 2FA! (Tuffa)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar
» Perro de presa canario- Dogo Canario-valpar
» Tomte canario...
» Uppdaterad rasstandard 2011!
» Hej! Ny på forumet och inom canario!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: