Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Nyfiken norrbottning

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
camilla




Antal inlägg : 10
Join date : 10-08-01

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptysön aug 01, 2010 7:07 am

Hej!

Camilla heter jag och bor i Boden.
Blev tipsad om detta forum dåjag är lite nyfiken på rasen...
I dagsläget lever jag med några frallor. Vi tränar weight pull, lydnad samt lite viltspår och besöker en hel del utställningar...
Det var väl en kort presentation av mig iallafall.
Hoppas finna intressant information av detta forum Smile
Till överst på sidan Gå ner
niklas




Antal inlägg : 63
Join date : 10-07-27

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptysön aug 01, 2010 5:08 pm

Hej Camilla, Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptymån aug 02, 2010 6:43 am

hejhej och välkommen! Smile

Jag är också norrbottning ursprungligen föresten och har min syster i krokarna kring Boden Smile
Till överst på sidan Gå ner
camilla




Antal inlägg : 10
Join date : 10-08-01

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptyfre aug 20, 2010 9:18 pm

Eva skrev:
hejhej och välkommen! Smile

Jag är också norrbottning ursprungligen föresten och har min syster i krokarna kring Boden Smile

tack!

jasså? vad spännande? då kanske man får se dig och vovvar i krokarna nån gång Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptyfre aug 20, 2010 11:29 pm

Jodå jag är upp titt som tätt med jyckar i släptåg Smile

Syrran håller på med tibetanska mastiffer men säger hon ska ta en dogo canario-valp om jag tar en kull på min tik också så då kommer det ju flytta dit en så småningom också! Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptylör aug 21, 2010 11:57 am

Välkommen hit. Trevligt med fler DC intresserade!
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptylör aug 21, 2010 3:12 pm

Välkommen hit! Smile
Till överst på sidan Gå ner
camilla




Antal inlägg : 10
Join date : 10-08-01

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptylör aug 21, 2010 9:28 pm

Eva skrev:
Jodå jag är upp titt som tätt med jyckar i släptåg Smile

Syrran håller på med tibetanska mastiffer men säger hon ska ta en dogo canario-valp om jag tar en kull på min tik också så då kommer det ju flytta dit en så småningom också! Very Happy


hm...veten som har en eller två tibetanska mastiffer, eller min mamma känner henne tror jag. har sett henne på några utställningar men det kan ju finnas fler Wink

finns en presa i stan sen vet jag inte Wink har inte set nån. men vem vet kanske kommer Wink
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptysön aug 22, 2010 2:23 pm

Ja jag tror inte det finns fler i Bodentrakten som har två tibetanska mastiffer så det är nog hon Smile Bor i Svartlå och heter Åsa.

Ja syrran har sagt hon träffat på nån högbent, slank rackare som ägaren kallade presa canario.
Till överst på sidan Gå ner
camilla




Antal inlägg : 10
Join date : 10-08-01

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptysön aug 22, 2010 5:15 pm

haha det är nog samma Wink dom har ett hundpensionat dom som har den och jag undrar vad det är i den hunden.. egentligen..
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Emptysön aug 22, 2010 6:47 pm

Hmms, fast syrran sa han som hade denna var polis tror jag?? Nåja, det kanske finns fler Very Happy

Men du har sett den jycken som dom med hundpensionatet har alltså? och vad ser den ut som??
Jag kommer ihåg jag såg en annons från Luleå, med någon som hade en presa-tik och letade efter en hanhund att para med.
Samt att jag vet det finns någon finsk kennel som annonserat i sverige som Haparanda, så jag vet inte om dom bor nära gränsen...

Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Nyfiken norrbottning Empty
InläggRubrik: Sv: Nyfiken norrbottning   Nyfiken norrbottning Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Nyfiken norrbottning
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» WP SM 2010
» Hej hej, nyfiken människa här. :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: