Domare Nils Molin, som jag faktiskt inte trodde skulle vara så förtjust i Kiwi men han gillade henne Verkar som jag fått mej en riktig allround-hund som de flesta domare, sydeuropeiska som nordiska tycker om....
Kritiken: Något lång i proportionerna. mycket bra byggd med bra resning. bra nosparti och stop, rör sej bra.
Och lång i proportionerna håller jag inte med om för fem öre Har aldrig fått det i kritiken förut heller, men nån gång ska ju vara den första
Nu laddar vi för svensk vinnare!
Jessica
Antal inlägg : 60 Join date : 10-05-15 Ort : København
Domare Nils Molin, som jag faktiskt inte trodde skulle vara så förtjust i Kiwi men han gillade henne Verkar som jag fått mej en riktig allround-hund som de flesta domare, sydeuropeiska som nordiska tycker om....
Kritiken: Något lång i proportionerna. mycket bra byggd med bra resning. bra nosparti och stop, rör sej bra.
Och lång i proportionerna håller jag inte med om för fem öre Har aldrig fått det i kritiken förut heller, men nån gång ska ju vara den första
Nu laddar vi för svensk vinnare!
Ja han hade kanske inte läst läxan helt bra. Han skrev att Kiora var en aning högställd bak...och hon är väl den som har den bästa riktiga rygglinjen av många unga idag, samt att hon är tik..jaja inte lätt att ha koll på över 350 standarder...
Men Kiwin är bäst oafs Eva!!
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
Rubrik: Sv: Vänersborg sön jun 06, 2010 12:01 pm
Oj ja han kanske trodde det var corso-ringen han var i Kioras rygglinje skulle jag då inte klaga på...
Ja de är bara tacka å ta emot, 7e gången i rad som bästa tik nu 3 bim, 4 bir....antar jag fått men en once in a lifetime-dog...