Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Vänersborg

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Vänersborg Empty
InläggRubrik: Vänersborg   Vänersborg Emptylör jun 05, 2010 11:22 am

Kiwi BIR, Presagautes Kobald slät etta, Kiora etta, HP.

Domare Nils Molin, som jag faktiskt inte trodde skulle vara så förtjust i Kiwi men han gillade henne Smile Verkar som jag fått mej en riktig allround-hund som de flesta domare, sydeuropeiska som nordiska tycker om....

Kritiken: Något lång i proportionerna. mycket bra byggd med bra resning. bra nosparti och stop, rör sej bra.

Och lång i proportionerna håller jag inte med om för fem öre Laughing Har aldrig fått det i kritiken förut heller, men nån gång ska ju vara den första Smile

Nu laddar vi för svensk vinnare!
Till överst på sidan Gå ner
Jessica

Jessica


Antal inlägg : 60
Join date : 10-05-15
Ort : København

Vänersborg Empty
InläggRubrik: Sv: Vänersborg   Vänersborg Emptylör jun 05, 2010 12:51 pm

Stort grattis!!
Också till Kiora!!
cheers cheers

Vi ses i Avesta.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.dogocanario.dk/
Gäst
Gäst




Vänersborg Empty
InläggRubrik: Sv: Vänersborg   Vänersborg Emptysön jun 06, 2010 10:21 am

Eva skrev:
Kiwi BIR, Presagautes Kobald slät etta, Kiora etta, HP.

Domare Nils Molin, som jag faktiskt inte trodde skulle vara så förtjust i Kiwi men han gillade henne Smile Verkar som jag fått mej en riktig allround-hund som de flesta domare, sydeuropeiska som nordiska tycker om....

Kritiken: Något lång i proportionerna. mycket bra byggd med bra resning. bra nosparti och stop, rör sej bra.

Och lång i proportionerna håller jag inte med om för fem öre Laughing Har aldrig fått det i kritiken förut heller, men nån gång ska ju vara den första Smile

Nu laddar vi för svensk vinnare!

Ja han hade kanske inte läst läxan helt bra. Han skrev att Kiora var en aning högställd bak...och hon är väl den som har den bästa riktiga rygglinjen av många unga idag, samt att hon är tik..jaja inte lätt att ha koll på över 350 standarder... Cool

Men Kiwin är bäst oafs Eva!!
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Vänersborg Empty
InläggRubrik: Sv: Vänersborg   Vänersborg Emptysön jun 06, 2010 12:01 pm

Oj ja han kanske trodde det var corso-ringen han var i Laughing Kioras rygglinje skulle jag då inte klaga på...

Ja de är bara tacka å ta emot, 7e gången i rad som bästa tik nu Smile 3 bim, 4 bir....antar jag fått men en once in a lifetime-dog...
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Vänersborg Empty
InläggRubrik: Sv: Vänersborg   Vänersborg Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Vänersborg
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Vänersborg 5. juni-10

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Utställningar :: Resultat och skryt-
Hoppa till: