Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Norske Spesialen-11

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Marte

Marte


Antal inlägg : 40
Join date : 10-06-04

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptymån sep 12, 2011 6:32 pm

Må jo skryte litt av sessa mi også Very Happy

Norske Spesialen-11 Impispesial-11c

Kritikken ble som følger:

Utmrket type og størrelse. Korrekte proposjoner. Vakkert hode. Bra bredde i skallen. Litt rotete bitt. Vel ansatte øyne og ører. Mellombrune øyne. Kraftig hals. God overlinje. Velutviklet kropp. God bredde i brystet. Velvinklet. Veltilpasset benstamme. Beveger seg med bra steg, parallell og med god støtte i fronten. Hyggelig temp.

Og med dette ble hun BIM cheers og Paco BIR cheers

Jessica sa noe om mye løping på sofiero... se på blikkene til disse to a!! de liker hverandre bare bitte litt Wink er det kjempe gøy å løpe MANGE runder!

Norske Spesialen-11 Impispesial-112
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptymån sep 12, 2011 6:41 pm

De to tullingene der viser seg ikke mye bra i BIR og BIM, altså lol! At det går an å være så sykt opptatt av hverandre Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptymån sep 12, 2011 7:07 pm

Grattis i efterskott till halvsyrran! Very Happy

haha ja det är alltid lika trevligt då man råkar ut för en domare som vill se väääldigt mycket rörelser!
Till överst på sidan Gå ner
Marte

Marte


Antal inlägg : 40
Join date : 10-06-04

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptymån sep 12, 2011 9:45 pm

he he! Den dommeren her var drøy... etter sjette runden i bir og bim var jeg ferdig i hvertfall cyclops
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptymån sep 12, 2011 10:36 pm

Ja, altså, jeg har aldri løpt så mye på utstilling noensinne jeg! Når dommeren ba oss fortsette og løpe mens han forklarte publikum hvorfor han dømte som han gjorde, og ga nok en kritikk på hver hund, så tenkte jeg at "her er det bare å begynne å jogge for å få opp kondis".....

Om det der fortsetter skal jeg jammen begynne med "brød og sirkus til folket"-handling på schäferutstilling lol! Det morsomme var jo at Paco ble lettere og lettere på hånden, og begynte å paradere og bite i båndet for at han ville leke jocolor så for dommere som liker bevegelse, så er masse løping bra for ham i alle fall cheers
Till överst på sidan Gå ner
PerroELPasadas

PerroELPasadas


Antal inlägg : 122
Join date : 10-07-20

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptytis sep 13, 2011 6:52 am

Grattis grattis!!
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elpasadas.se
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Emptytis sep 13, 2011 8:46 pm

Massor med grattis! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Norske Spesialen-11 Empty
InläggRubrik: Sv: Norske Spesialen-11   Norske Spesialen-11 Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Norske Spesialen-11
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Spesialen i Norge

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Utställningar :: Resultat och skryt-
Hoppa till: