Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Lite nytt på Aji

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptysön aug 07, 2011 7:10 am

En del har kanske sett dem på facebook redan, men här är några nya bilder på Aji!

Lite nytt på Aji Ajiskuran1

Lite nytt på Aji Ajiskuran3

Lite nytt på Aji Ajiskuran5

Försöker fånga en duva i luften...

Lite nytt på Aji Ajiskuran6

Lite nytt på Aji Ajiskuran7
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptymån aug 08, 2011 7:55 pm

Hon är fin som vanligt Smile När ska ni ställa henne och få henne till championjon nu då??? Inte ni som anmält till svensk vinnare eller? Bara 4 hundar Smile
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptymån aug 08, 2011 8:57 pm

Søte, herlige Aji I love you Dæven; Bare 4 hunder på SV??? Så trist... Vi har jo Spesialen, og foreløpig er det ikke mange påmeldte der heller... Lite fart i utstillingsringen om dagen, altså!!
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptytis aug 09, 2011 6:58 am

Tack ska ni ha!

Vi ska anmäla henne till Sofiero idag. Harto Stockmari är domare. Har för mig att Kiwi och Porta fått BIR av honom(henne???).

Vad jag vet så är Kiwi, Panthera och Tara anmälda till SV, den sista vet jag inte...
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptytis aug 09, 2011 7:43 am

Aji lär ju dock vara rejält skendräktig med ALLT vad det innebär när det är dags för Sofiero. Sad
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptytis aug 09, 2011 10:10 am

Åhh jag väntar Titus stamtavla vilken dag som helst, hade varit sååå kul om jag hunnit anmäla honom till Sofiero!
Harto Stockmari är en finsk karl Smile Hård i sin kritik, men kunnig och rättvis iaf (såklart jag säger det, Kiwi tog ju BIR av 9 hundar haha)
Nej men ärligt talat, han visste vad han gjorde tyckte jag.....
Rätt petig på storlekar, vill minnas han tyckte Ajis syster som Edith hade var för liten, men det var hon ju också, samt att Panthera var för stor.

Hade varit riktigt kul ställa Titus för honom iaf Smile

4 hundar på svensk vinnare är fan ta mej skamligt Sad(((( spansk domare också! Vi har HUR många kennlar med DC i detta land nu, och inte en enda en dyker upp med sina hundar??
Avla det går bra göra på vad fan som helst, men att ens dra in dom i en utställningsring och iaf få sej en slät etta det är tydligen för mycket begärt...ska det vara vi vanliga dödliga som har DC på hobbynivå som ska promota rasen eller?
Nej ärligt talat är jag besviken.....

Kiwi, Panthera och Tara och en fjärde hund som säkert är en tik med då...så vem som helst som dykt upp med en hane hade ju blivit SV-11....
Så man ångrar man inte anmälde Zombie...
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Emptytis aug 09, 2011 10:12 am

Jag har ställt en skendräktig Dolly Parton-Kiwi med och domarna har faktiskt inte alls brytt sej Wink Men klart det känns roligare ställa då man vet att ens hund är i topptrim Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Lite nytt på Aji Empty
InläggRubrik: Sv: Lite nytt på Aji   Lite nytt på Aji Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Lite nytt på Aji
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» God jul & gått nytt år !!!
» Lite nytt..
» Lite nytt...

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Galleri :: Dogo Canario-galleri-
Hoppa till: