| Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Dopamine
Antal inlägg : 58 Join date : 10-11-11 Age : 49 Ort : Lidingö
| Rubrik: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato tis aug 02, 2011 11:53 am | |
| | |
|
| |
Jessica
Antal inlägg : 60 Join date : 10-05-15 Ort : København
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato tis aug 02, 2011 12:59 pm | |
| Så mysigt!! Finfina hundar.. | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 10:09 am | |
| Sato är en tjusig karl må jag säga Ser ut att vara i väldigt bra form....får hoppas din lilleman tar efter far sin är snyggt och relativt ovanligt med fawnhundar med så bra mask även...ser ju ut som han doppat huvvet i en hink svartfärg Jojje alltså.. | |
|
| |
Dopamine
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 10:13 am | |
| | |
|
| |
Dopamine
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 10:17 am | |
| | |
|
| |
Eva Admin
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 10:30 am | |
| awwe den klassiska soffadogo-posen Han ser ut som en härlig hund! Du får ta lite ordentliga helkroppsbilder så man får se hur han ser ut ju! hehe Och det hugger till lite i hjärtat för jag saknar min fawnfärgade lilleman som fick somna in | |
|
| |
Dopamine
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 11:49 am | |
| - Eva skrev:
- awwe den klassiska soffadogo-posen Han ser ut som en härlig hund! Du får ta lite ordentliga helkroppsbilder så man får se hur han ser ut ju! hehe Och det hugger till lite i hjärtat för jag saknar min fawnfärgade lilleman som fick somna in
Jo ska försöka få till lite bra bilder, blir bara så knasigt att man sällan har med sig kameran när man är ute med kräken Dessutom bor jag i ett sådant område som tyvärr gör att jag inte kan ha dem lösa så mycket, så blir ganska limiterad till rastgården om jag vill fota dem lösa o busandes. Folk i mitt område tänker med erslet, har hundar dom har absolut noll kontroll över lösa. "men min hund e så snäll" blablabla standard snacket. En rottis tik flög på min tik Spader för ett par veckor sedan. Som tur var fick jag bort spader hyffsat snabbt, men den var såklart lös. Hade spader varit nått år äldre, hade jag inte velat se utgången av ett sådant "möte". Folk tänker somsagt med erslet här... tyvärr. | |
|
| |
Eva Admin
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato fre aug 19, 2011 12:38 pm | |
| Har bott 8,5 år i diverse lägenhetsområden i Göteborg där den ena är värre än den tredje och folk mer än gärna har sina små odågor lösa så jag känner igen den där Problemet då man bor i hus på landet med egen trädgård är att få hundarna att se intresserade ut av nåt..haha här står dom ju fan bara som säckar potatis och glor på en då man ska ta kort Att binda fast jycken någonstans brukar kunna funka relativt ok | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato | |
| |
|
| |
| Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato | |
|