Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptytis aug 02, 2011 11:53 am

Häromdagen kom rustic dreams stefan och ulrika på besök och vi hängde lite i hundgården med Spader och Jojje
samt dom hade med sig fina sato och wilma, Jojjes föräldrar.
Här är några bilder på mina små dårar och deras!

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0131mj

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0133zx

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0127us

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0119ez

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0118uj

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0130jw

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Dsc0136qe

det var några av bilderna på jojje spader sato och wilma.
Till överst på sidan Gå ner
Jessica

Jessica


Antal inlägg : 60
Join date : 10-05-15
Ort : København

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptytis aug 02, 2011 12:59 pm

Så mysigt!! Very Happy Finfina hundar..
Till överst på sidan Gå ner
http://www.dogocanario.dk/
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 10:09 am

Sato är en tjusig karl må jag säga Smile Ser ut att vara i väldigt bra form....får hoppas din lilleman tar efter far sin Smile är snyggt och relativt ovanligt med fawnhundar med så bra mask även...ser ju ut som han doppat huvvet i en hink svartfärg Laughing Jojje alltså..
Till överst på sidan Gå ner
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 10:13 am

Eva skrev:
Sato är en tjusig karl må jag säga Smile Ser ut att vara i väldigt bra form....får hoppas din lilleman tar efter far sin Smile är snyggt och relativt ovanligt med fawnhundar med så bra mask även...ser ju ut som han doppat huvvet i en hink svartfärg Laughing Jojje alltså..

Haha ja, men jojje brås väldigt mkt på sin far och mindre på sin mor (Wilma) känns det som. har lite nya bilder på den lilla dåren, så lägger upp några Smile
Till överst på sidan Gå ner
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 10:17 am

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Foto0430

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Unledtwj

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Foto0445p

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Imag0080cb

Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 10:30 am

awwe den klassiska soffadogo-posen Laughing Han ser ut som en härlig hund! Du får ta lite ordentliga helkroppsbilder så man får se hur han ser ut ju! hehe Smile Och det hugger till lite i hjärtat för jag saknar min fawnfärgade lilleman som fick somna in Crying or Very sad
Till överst på sidan Gå ner
Dopamine

Dopamine


Antal inlägg : 58
Join date : 10-11-11
Age : 49
Ort : Lidingö

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 11:49 am

Eva skrev:
awwe den klassiska soffadogo-posen Laughing Han ser ut som en härlig hund! Du får ta lite ordentliga helkroppsbilder så man får se hur han ser ut ju! hehe Smile Och det hugger till lite i hjärtat för jag saknar min fawnfärgade lilleman som fick somna in Crying or Very sad

Jo ska försöka få till lite bra bilder, blir bara så knasigt att man sällan har med sig kameran när man är ute med kräken Smile
Dessutom bor jag i ett sådant område som tyvärr gör att jag inte kan ha dem lösa så mycket, så blir ganska limiterad till rastgården om jag vill fota dem lösa o busandes.

Folk i mitt område tänker med erslet, har hundar dom har absolut noll kontroll över lösa. "men min hund e så snäll" blablabla standard snacket. En rottis tik flög på min tik Spader för ett par veckor sedan. Som tur var fick jag bort spader hyffsat snabbt, men den var såklart lös. Hade spader varit nått år äldre, hade jag inte velat se utgången av ett sådant "möte".
Folk tänker somsagt med erslet här... tyvärr.
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Emptyfre aug 19, 2011 12:38 pm

Har bott 8,5 år i diverse lägenhetsområden i Göteborg där den ena är värre än den tredje och folk mer än gärna har sina små odågor lösa så jag känner igen den där Smile Problemet då man bor i hus på landet med egen trädgård är att få hundarna att se intresserade ut av nåt..haha här står dom ju fan bara som säckar potatis och glor på en då man ska ta kort Laughing
Att binda fast jycken någonstans brukar kunna funka relativt ok Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty
InläggRubrik: Sv: Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato   Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Jojje / Spader - Hundgårdshäng med Wilma och Sato
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Spader & Jojje + sato o atlas
» Spader 10 månader, Jojje 12 veckor.
» Rustic dreams spader dam, blandade bilder
» Spader dam
» Välkomen lille Jojje (Rustic Dream's Bulten)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Galleri :: Dogo Canario-galleri-
Hoppa till: