Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hei og hopp!

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Hei og hopp! Empty
InläggRubrik: Hei og hopp!   Hei og hopp! Emptyfre maj 14, 2010 11:48 pm

Hei!
Jeg heter Bente(35) og har hovedsaklig hatt DC siden våren 2003. Pr i dag har vi bare en DC på huset, vår kjæreste lille Palma, som er importert fra Criadero el Calabazo på La Palma. Palma bruker jeg til LP og Spor, og vi har så vidt begynt å konkurrere Very Happy Vi er medeiere i et par til, men de bor ikke med oss.

Ellers har jeg i dag, tinget meg en liten Kelpie som jeg håper på å ha i hus i løpet av juni. Hun skal importeres fra Stockholm, og planen er å konkurrere seriøst i LP-ringene i fremtiden sunny

Jeg er samboer med Rune, som har en bruksshäfer som heter Basta, også en LP-hund, og sammen eier vi lille Skrulla, som er en Fransk Bulldog.

Jeg er jo langt over middels interessert i hund, og bruker 4-6 dager i uken til å trene med mine egne, og 2 dager bruker jeg i vår lokale hundeklubb som instruktør.

Japp, det var litt om meg, slik det er akkurat nå Very Happy

For å få vite mer om meg, så kan dere jo ta en titt på vår (uoppdaterte) hjemmeside og blogg Cool

www.barkasperrera.com
Till överst på sidan Gå ner
 
Hei og hopp!
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» hopp till kamp...

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: