| Hej! från nattarbetet! | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
pineda
Antal inlägg : 69 Join date : 11-07-11 Age : 62 Ort : nyköping
| Rubrik: Hej! från nattarbetet! tis jul 12, 2011 10:26 pm | |
| Hej! doggo vänner.Har hämtat en liten valp från Gaute o Miranda vid namn Presagautes Bris(Björn).Har även en tik hemma som heter Rustic dreams venus(selma)10 månader.Mötte min första Presa i spanien (Pineda de mar utanför Barcelona min kompis har sitt gamla föräldrar hem där.)o ja det blev faktiskt kärlek vid första ögonkastet så kan de gå när man ska välja hundras. | |
|
| |
Anje
Antal inlägg : 47 Join date : 11-04-05
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! tis jul 12, 2011 10:49 pm | |
| Hej o välkommen! Syster Is hälsar! | |
|
| |
Dopamine
Antal inlägg : 58 Join date : 10-11-11 Age : 49 Ort : Lidingö
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! tis jul 12, 2011 11:17 pm | |
| - pineda skrev:
- Hej! doggo vänner.Har hämtat en liten valp från Gaute o Miranda vid namn Presagautes Bris(Björn).Har även en tik hemma som heter Rustic dreams venus(selma)10 månader.Mötte min första Presa i spanien (Pineda de mar utanför Barcelona min kompis har sitt gamla föräldrar hem där.)o ja det blev faktiskt kärlek vid första ögonkastet så kan de gå när man ska välja hundras.
Hej o välkomen =) Vad roligt, du har ett syskon till min tik Spader (Rustic dreams spader dam) Måste bara fråga, är det ett jäkla drag på selma också? alltså, mkt motor och ståhej? samt hur mkt väger hon i nuläget? mvh Nicke | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! ons jul 13, 2011 7:39 am | |
| Haodi och välkommen! | |
|
| |
case
Antal inlägg : 377 Join date : 10-05-15
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! ons jul 13, 2011 10:42 am | |
| Hej hej! | |
|
| |
pineda
| Rubrik: Hej! kompisar! ons jul 13, 2011 8:54 pm | |
| Hej va roligt att selmas kullsyskon o björnes ochså för den delen e här.Selma har ochså mkt spring i sina ben o full av energi,jag vägde henne för en månad sen då vägde hon 41kg jag tror att våra är lite lättare i typen eftersom bubingas pappa e en ganska smidig herre! de verkar ju inte ha ärvt så mkt av Mufasa eller vad tror du.Anje hur går det med lilla is otroligt söt var hon ? | |
|
| |
Dopamine
Antal inlägg : 58 Join date : 10-11-11 Age : 49 Ort : Lidingö
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! ons jul 13, 2011 8:56 pm | |
| - pineda skrev:
- Hej va roligt att selmas kullsyskon o björnes ochså för den delen e här.Selma har ochså mkt spring i sina ben o full av energi,jag vägde henne för en månad sen då vägde hon 41kg jag tror att våra är lite lättare i typen eftersom bubingas pappa e en ganska smidig herre! de verkar ju inte ha ärvt så mkt av Mufasa eller vad tror du.Anje hur går det med lilla is otroligt söt var hon ?
Finns lite bilder på min 'spader' från samma kull i dogo canario galleriet på forumet du kan kika på, spader väger runt 45kg nu, väldigt mkt energi och bus. Nej jag ser inte så mkt mufasa i spader, mera modern nova man märker att hon ärvt tendenser / beteenden från =) dock urtrevliga hundar =) | |
|
| |
pineda
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! ons jul 13, 2011 11:34 pm | |
| | |
|
| |
jess
Antal inlägg : 167 Join date : 10-05-16
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! tor jul 14, 2011 4:28 pm | |
| Välkommen! | |
|
| |
Anje
Antal inlägg : 47 Join date : 11-04-05
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! tor jul 14, 2011 9:23 pm | |
| Med Isen går det bara bra! Hon har funnit sej bra i sitt nya hem o har även hittat en bästis i vår ena katt, han försöker lära henne att klättra i träd..går sådär.. | |
|
| |
pineda
| Rubrik: bilder o film ? sön jul 17, 2011 9:33 pm | |
| Hej! vet nån om man kan lägga upp en film här?ja filmade lite på DC träffen i säffle(klubbmötet)kunde vara roligt att dela med sig.Sen e det de här me att ladda upp bilder hur gör man?gick inte från hårdisken snälla ja e ett pucko så bra pedagogiska förklaringar vore bra.... | |
|
| |
PerroELPasadas
Antal inlägg : 122 Join date : 10-07-20
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! ons jul 20, 2011 7:07 am | |
| Välkommen | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hej! från nattarbetet! | |
| |
|