Dopamine
Antal inlägg : 58 Join date : 10-11-11 Age : 49 Ort : Lidingö
| Rubrik: ett par hyffsat nya bilder på Spader mån apr 18, 2011 9:22 pm | |
| ett par relativt nya bilder på Spader efter ett besök på tatueringsstudion i kärrtorp. Hon upptäckte en 'katt' som var väldigt spännande och här ligger hon och slappar lite hon är nu 7 månader gammal | |
|
Lene
Antal inlägg : 28 Join date : 11-01-16
| Rubrik: Sv: ett par hyffsat nya bilder på Spader mån apr 18, 2011 11:10 pm | |
| Så fin hun er Hvor kommer hun fra ? | |
|
Dopamine
| |
Lene
| Rubrik: Sv: ett par hyffsat nya bilder på Spader mån apr 18, 2011 11:23 pm | |
| Oki Hun ser ut til å være litt større enn min Pippi som er litt over 8 mnd Men Pippi er knøtt liten da! | |
|
Dopamine
| Rubrik: Sv: ett par hyffsat nya bilder på Spader mån apr 18, 2011 11:26 pm | |
| Hehe, Hon är relativt stor för att vara tik TROR jag, det känns så iallafall, detta är min första hund av denna rasen och trivs mycket bra med den =) - Hon vägde för 3 veckor sedan 36kilo när vi var hos veterinären och vägde henne. Har dock inte mätt hennes mankhöjd och så ännu, kanske blir ett projekt för morgondagen =) - Lene skrev:
- Oki Hun ser ut til å være litt større enn min Pippi som er litt over 8 mnd Men Pippi er knøtt liten da!
| |
|
Lene
| Rubrik: Sv: ett par hyffsat nya bilder på Spader mån apr 18, 2011 11:35 pm | |
| Ja da er hun nok en god plugg Husker ikke riktig hvor mye Ragnhild veide på den alderen.. men hun har iallefall vokst mye siden hun var 7 mnd. Nå er hun 1 år og har virkelig kommet seg i bredden. Spennede tid... se hvordan de utvikler seg | |
|
Sponsored content
| Rubrik: Sv: ett par hyffsat nya bilder på Spader | |
| |
|