Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 MADRASS PÅ MENYEN??????

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 11:28 am

Nå er jeg så irritert! Suri tygger i stykker alt hun får som liggeundelag i buret sitt!!!! Mad

Senest i natt har hun tygd i filler den nye madrassen jeg kjøpte på Dogs4All på lørdag!!!

Hun har ødelagt overmadrasser, hundetepper, sengetøy, puter, you name it!!! Rolling Eyes

TIPS OM HVA SOM KAN OVERLEVE I ET HUNDEBUR MOTTAS MED TAKK! cheers
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 11:41 am

haha Jag har samma problem, så jag mottar varmt såna tips också!

Både Kiwi och Boris är lika illa dessutom, är dom instängda i bur med nåt mjukt KOMMER det att vara smakat på då dom kommer ut...
Tycker ändå att sånadär klassiska fällar som dom säljer på varenda utställning funkar hyffsat bra.
MADRASS PÅ MENYEN?????? T_4965
Det verkar som det är svårt få loss bitar av dom liksom, har en sån både i bilen och uställningsburen och dom har fått leva..

Det värsta jag nog haft som underlag var en skummgummimadrass för bebis-sängar som jag hade i bilen...
Boris var ensam med den ett tag och HEJJ jag har ALDRIG sett så mycket skummgummi i hela mitt liv! hahaha Laughing Hela bilen var helt överfull!
Men han var glad iaf Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Joran




Antal inlägg : 46
Join date : 10-05-15

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 4:42 pm

kjenner til det probemet der Very Happy jeg kjøper bare sånne billige fleeze aktig pledd, på europris. så får dem heller bare rive litt i dem.
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 5:50 pm

Jeg har ikke hatt det problemet med DC'er, men Basta er en liten jæ.... på å tygge i filler. Jeg bruker de vanlige grå valpeteppene som man får på utstilling.

Et tips for å få slutt på tyggingen er jo å gi dem masse mental stimuli, de dagene Basta får "nok", tygger hun ikke cheers
Till överst på sidan Gå ner
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 8:36 pm

Suri tygger i stykker tepper og madrasser enten hun er stimulert mentalt, fysisk sliten, samme hva!
Det er jo det som er så irriterende... Valpetepper, eller de teppene som Eva har postet bildet av,
er det bare fillene igjen av. Evil or Very Mad

Tenkte kanskje noen visste om noe som kunne brukes i bur som var i et materiale som ikke kunne ødelegges..
Jeg liker ikke at hun skal ligge bare på burbunnen uten madrass..... Rolling Eyes
Till överst på sidan Gå ner
Marte

Marte


Antal inlägg : 40
Join date : 10-06-04

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 9:21 pm

har akkurat det samme problemet med impi, hun spiser alt hun kommer over uansett om hun er i bur eller ikke. conan ødlegger ingenting, han bare bærer...jeg kjøper dyner på jysk, betaler ca 200kr for 2 stk. billigere enn valpetepper og mykere:D det eneste hun lar være er teppene i bilen, vet ikke hvorfor men de får være i fred... jeg kjøpte reinsdyrskinn til dem i helgen. deilig å ha i bilen tenkte jeg, deilig å spise tenkte impi cheers jeg lover at det er ganske mange hår på et reinsdyr, de ligger nemlig utover hele buret hennes nå Twisted Evil
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptymån nov 29, 2010 9:27 pm

hahaha jag kan säga att fårskinn är lika smakfullt som renskinn...
Hade ett finfint fårskinn på golvet här hemma...kom hem från jobbet en dag så såg det ut som någon klippt får i hela lägenheten Laughing och Boris hade "skägg" hängandes från läpparna, den skurken!
Till överst på sidan Gå ner
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 2:50 pm

Hei på dere!

I dag var jeg i dyrebutikken på Varneveien og kikket på madrasser. Da nevnte jeg selvfølgelig problemet
jeg sliter med her i huset.. Razz

Han viste meg en liten madrass som er laget av gummi, og produsert av Helly Hansen.
Den største koster kr 799,00 og er bestilt! Jæ.... dyrt, spør du meg!

Noen som har prøvd denne da?
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 10:01 pm

Hege Marie skrev:
Hei på dere!

I dag var jeg i dyrebutikken på Varneveien og kikket på madrasser. Da nevnte jeg selvfølgelig problemet
jeg sliter med her i huset.. Razz

Han viste meg en liten madrass som er laget av gummi, og produsert av Helly Hansen.
Den største koster kr 799,00 og er bestilt! Jæ.... dyrt, spør du meg!

Noen som har prøvd denne da?

Kan det være denne?
http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=BT109_var

Basta hærper den typen LETT!!!
Till överst på sidan Gå ner
Joran




Antal inlägg : 46
Join date : 10-05-15

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 10:10 pm

Damien har til og med begynt på gummiunderlaget i bilburet han Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 10:16 pm

Er ikke helt sikker... den så ut som gymnastikkmatten vi hadde i gamle dager! Razz
Till överst på sidan Gå ner
Marte

Marte


Antal inlägg : 40
Join date : 10-06-04

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 10:17 pm

Hege Marie skrev:
Hei på dere!

I dag var jeg i dyrebutikken på Varneveien og kikket på madrasser. Da nevnte jeg selvfølgelig problemet
jeg sliter med her i huset.. Razz

Han viste meg en liten madrass som er laget av gummi, og produsert av Helly Hansen.
Den største koster kr 799,00 og er bestilt! Jæ.... dyrt, spør du meg!

Noen som har prøvd denne da?

har ikke prøvd den, men hold oss oppdatert om hvordan det går a!! ser ut som vi er flere her som kunne ha trengt noe som fungerte Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptytis nov 30, 2010 10:35 pm

Jeg kjøper madrass for siste gang, så skal jeg holde dere oppdatert! Embarassed
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptyons dec 01, 2010 7:51 am

Gjør det, for OM du finner noe, så er det antakelig 100 andre, inkludert meg som er interessert lol!
Till överst på sidan Gå ner
Hege Marie

Hege Marie


Antal inlägg : 52
Join date : 10-06-30
Ort : Moss, Norge

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptylör jan 15, 2011 12:51 am

Oppdatering om madrassen: Helly Hansen madrassen til kr 799,00 holdt EN natt..... Ha ha ha

Lurer på om den polske hunden tror at jeg er laget av penger?

Heretter er kun gamle filler som gjelder.... Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Emptylör jan 15, 2011 2:25 am

Haha! huff da...

Det er det samme som selgerne som GARANTERER at lekene ikke blir bitt i filler på 10 minutter lol! Foreløpig har jeg ikke funnet NOE som holder spesiellt lenge om man ikke bruker det kun som belønning...

Men JYSK er jo en fin butikk i forhold til billig underlag til bur og diverse da cheers

Er litt spent nå, på hvor lenge den fine, nye putemadrassen(Rico) til Borka holder scratch
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty
InläggRubrik: Sv: MADRASS PÅ MENYEN??????   MADRASS PÅ MENYEN?????? Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
MADRASS PÅ MENYEN??????
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Allmänt om DC :: Mentalitet, beteende.-
Hoppa till: