| Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
Milah
Antal inlägg : 53 Join date : 10-09-08 Ort : Karlstad
| Rubrik: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm sön nov 14, 2010 9:41 pm | |
| | |
|
| |
Jessica
Antal inlägg : 60 Join date : 10-05-15 Ort : København
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm sön nov 14, 2010 10:38 pm | |
| Hærliga bilder på snygga hundar. Skøn film, det tyckte visst Toro hær också. Han skøt upp ifrån korgen nær han hørde din røst, också huvudet på sne. | |
|
| |
case
Antal inlägg : 377 Join date : 10-05-15
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån nov 15, 2010 9:17 am | |
| Blev nog lite förälskad i Benji! | |
|
| |
Jessica
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån nov 15, 2010 1:57 pm | |
| Haha... | |
|
| |
case
Antal inlägg : 377 Join date : 10-05-15
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån nov 15, 2010 2:07 pm | |
| Alltså jag, inte Toro... | |
|
| |
Jessica
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån nov 15, 2010 2:17 pm | |
| Aha! Jamen då var ni væl två då.. | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån nov 15, 2010 5:25 pm | |
| Ja det är lite svårt titta på nåt annat än Benji då han är med på bild fan vilken charmknutte! | |
|
| |
Milah
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm lör nov 27, 2010 2:43 am | |
| Haha alltid Benji som drar till sig uppmärksamheten, både på foton och när vi är ute och går. Och han är verkligen en charmknutte, vilken personlighet! hahaha, herregud säger jag bara! Men kul att du, Jessica tyckte de var fina! Hade varit lite kul med mer kommentarer om Milah från er allihop | |
|
| |
jess
Antal inlägg : 167 Join date : 10-05-16
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm lör nov 27, 2010 7:11 am | |
| Håller med dig, det är kul att få kommentarer om sin hund. Vi som är lite halv nya/nya inom rasen, lär oss så mycket när andra dela med sin av sina åsikter och kunskaper. Det har väl varit ett problem tidigare då man inte har kunnat ta konstruktiv kritik på rätt sätt och då kanske känt sig kränkt i stället. Så ska man ju inte ta det. Det vi har lärt oss är att det finns vääääääldigt många och olika åsikter om hur en riktig Dogo canario ska se ut. Nu mer än 1 1/2 år senare har ju även vi hittat vår syn på hur en DC ska se ut, tur att Martin och jag dela samma åsikt där ha ha. Det är ju alltid sunt att kunna se sin egen hunds brister rent utseendemässigt. Sen oavsett om sin hund har brister så kan hunden vara det sötaste som finns. Som Aji då, hon är ju grymt charmig med sina långa öron och Boris också för den delen. Men sen är frågan om öronen ska se ut så? Har inte bestämt mig än men något mindre iaf ha ha ha. Som sagt in med mer kommentarer från oss alla! | |
|
| |
Milah
| |
| |
mutchof
Antal inlägg : 45 Join date : 10-10-20 Ort : Helsingborg
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm sön dec 12, 2010 4:08 pm | |
| Gud så söta. Gillar verkligen hennes ansikte. Hon ser så harmlös och valpig ut. | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm mån dec 13, 2010 8:24 am | |
| Ja jag har verkligen lärt mej att vara försiktig med att kommentera hundar om inte folk verkligen ber om en konstruktiv kritik Sen måste jag säga att det är svårt kommentera bilder om dom är från konstiga vinklar osv, för man inte får någon känsla för hur hunden ser ut riktigt... Hon ser iaf välmusklad och stabil ut i kroppen för den åldern, fina vinklar fram och bak och resten är det lite svårt kommentera utifrån dessa bilder och utan att ha sett vovven live | |
|
| |
Mixan
Antal inlägg : 27 Join date : 11-08-14 Age : 40 Ort : Oskarshamn
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm ons aug 17, 2011 7:31 pm | |
| Hihi Milah är ju halvstora syster till min lille gniztra här hemma:) | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm | |
| |
|
| |
| Milah, Benji & Douglas, nya kort + liten busfilm | |
|