| presentation | |
|
|
Författare | Meddelande |
---|
mutchof
Antal inlägg : 45 Join date : 10-10-20 Ort : Helsingborg
| Rubrik: presentation tor okt 21, 2010 1:50 pm | |
| Hej. Heter Frida och är 23 år. Bor med sambo, katt, undulat och rottweiler i en villa på landet i Helsingborg. Med hunden tränar vi mest spår och lydnad, samt lite ipo. Hade helt missat att detta forum startats. Kul att få läsa om de svenska dogocanarios igen | |
|
| |
case
Antal inlägg : 377 Join date : 10-05-15
| Rubrik: Sv: presentation tor okt 21, 2010 5:38 pm | |
| Välkommen välkommen! | |
|
| |
jess
Antal inlägg : 167 Join date : 10-05-16
| Rubrik: Sv: presentation lör okt 23, 2010 8:04 am | |
| välkommen! | |
|
| |
mutchof
Antal inlägg : 45 Join date : 10-10-20 Ort : Helsingborg
| Rubrik: Sv: presentation lör okt 23, 2010 8:19 am | |
| Tack Får väl tacka case också som tipsade mig om detta forum på aoh Jag hoppas att det inte spårar ut som det gamla forumet för jag saknade att läsa om era dcs | |
|
| |
Milah
Antal inlägg : 53 Join date : 10-09-08 Ort : Karlstad
| Rubrik: Sv: presentation lör okt 23, 2010 8:21 am | |
| Välkommen! | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: presentation mån okt 25, 2010 10:17 am | |
| välkommen! Njä nån urspårning tänkte vi slippa denna gång..sen så är ju forumet helt öppet så alla kan läsa allt vilket nog innebär att det inte kommer bli lika många medlemmar och då kanske dom som bara vill vara otrevliga håller sej härifrån... Lite synd nog var det inte ens personer som äger DC:s som var värst | |
|
| |
Milah
| Rubrik: Sv: presentation sön nov 07, 2010 6:25 pm | |
| | |
|
| |
Eva Admin
Antal inlägg : 677 Join date : 10-04-27 Age : 44 Ort : Göteborg
| Rubrik: Sv: presentation mån nov 08, 2010 7:20 am | |
| Har funnits många DC-forum genom åren som ballat ur och stängts ner tyvärr...det har varit lite turbulent i den svensk/norska DC-miljön de senaste 4-5 åren.. Det är svårt om det har blivit en fööör dålig jargong på forumet och har man då inte tid att moderera eller göra nåt med det är det enklare bara stänga ner, det var personangrepp till höger och vänster och allmänt dålig stämning. Folk som använde falska användare för att kunna snacka skit och moderatorer som redigerade lite vad dom själva ville... Men sen kändes det lite tomt och tråkigt utan ett forum så jag startade det här....utan moderatorer och öppet så att alla kan läsa vad som står, så att folk som egentligen inte vill vara medlemmar slipper vara det.... Tror och hoppas många begravt sina stridsyxor samt insett att det inte direkt gynnar rasen med offentliga krig på forum.. | |
|
| |
Milah
| Rubrik: Sv: presentation mån nov 08, 2010 9:22 am | |
| - Eva skrev:
- Har funnits många DC-forum genom åren som ballat ur och stängts ner tyvärr...det har varit lite turbulent i den svensk/norska DC-miljön de senaste 4-5 åren..
Det är svårt om det har blivit en fööör dålig jargong på forumet och har man då inte tid att moderera eller göra nåt med det är det enklare bara stänga ner, det var personangrepp till höger och vänster och allmänt dålig stämning. Folk som använde falska användare för att kunna snacka skit och moderatorer som redigerade lite vad dom själva ville... Men sen kändes det lite tomt och tråkigt utan ett forum så jag startade det här....utan moderatorer och öppet så att alla kan läsa vad som står, så att folk som egentligen inte vill vara medlemmar slipper vara det.... Tror och hoppas många begravt sina stridsyxor samt insett att det inte direkt gynnar rasen med offentliga krig på forum.. Herregud, det finns verkligen folk till allt.... Men här inne är det ju jättebra stämning tycker jag och hoppas det kommer fortsätta så! | |
|
| |
Jessica
Antal inlägg : 60 Join date : 10-05-15 Ort : København
| Rubrik: Sv: presentation sön nov 14, 2010 5:34 pm | |
| Hej hej. Trevligt med andra raser hær inne också. Vælkommna. | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: presentation | |
| |
|