Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Problemar med presentationen..

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Emptymån maj 17, 2010 7:57 am

Hej Eva: nu är det andra dagen jag försöker få fram min presentation utan att lyckas....flera som har en bra ide på hur jag löser det!?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Sv: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Emptytis maj 18, 2010 8:36 am

När jag ändrade rubrik namnet till inte bara Hallå men hallåhallå då gick det....
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Sv: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Emptytis maj 18, 2010 8:42 am

de som var problemet då, man får inte ha mindre än 12 tecken i rubriken av nån jävla anledning, ska jobba på att leta hur man ändrar de me!
bara de att forumsupporten är engelsk och hela administrationspanelen med så allt blir lite krångligare...plus att jag fortfarande försöker greppa grundfunktionerna :p
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Sv: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Emptytis maj 18, 2010 8:51 am

Det löser sig Eva.
Klart det tar tid att lära sig alla funktionerna i administrationen av forumet, själv är jag teknisk idiot så jag beundrar dig!! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Sv: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Emptytis maj 18, 2010 9:05 am

fast det är jag med, teknisk idiot..haha det är nog envishet och tvångsmässigt fokuserande på en sak som gör att jag fixar det...trooor man att man kan allt så kan man allt Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Problemar med presentationen.. Empty
InläggRubrik: Sv: Problemar med presentationen..   Problemar med presentationen.. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Problemar med presentationen..
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Övrigt :: Klotterplank-
Hoppa till: