Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Heisan hoppsan

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Rune




Antal inlägg : 12
Join date : 10-05-15

Heisan hoppsan Empty
InläggRubrik: Heisan hoppsan   Heisan hoppsan Emptylör maj 15, 2010 8:15 pm

Hei.
Starter med en beklagelse, fikk beskjed om at brukernavnet rune ikke kunne brukes så jeg benyttet et annet navn. Det betyr at jeg nå har 2 kontoer her Embarassed Mulig at admin kan slette Ibasta konto.

Mitt navn er Rune og lever et aktivt hundeliv i Son Norge med min samboer Bente og våre hunder. Min fantastiske tispe Mimmi måtte desverre avlives pga kreft i jan/februar i år. Mimmi er den flotteste og stolteste Dogo Canario som fantes. Hun arbeidet sammen med meg i en meget hektisk hverdag i barnevernet. Denne jobben er det ingen av mine hunder som har klart med så stor ro og stolthet.
I dag har jeg en bruks schæfer som skal brukes i konkuranse lydighet samt lille Ulla vår franske bulldog som har overtatt rollen til Mimmi i jobb.
Jeg er også instruktør og håper å kunne spesialisere meg på atferd hos hund.

Håper at dette kan bli et forum der vi kan dele erfaringer både positive og negative.
Till överst på sidan Gå ner
http://www.barkasperrera.com
 
Heisan hoppsan
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: