Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Monoceros kennel

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Monoceros




Antal inlägg : 94
Join date : 10-05-15

Monoceros kennel Empty
InläggRubrik: Monoceros kennel   Monoceros kennel Emptylör maj 15, 2010 6:59 pm

Hallå Judith & Micke här...

Innehavare utav kennelnamnet Monoceros, samt en hög med DC´ar och 2 barn ingår i vår flock...
Dom flesta vet nog vika vi är men en liten presentation kan man bjuda på tongue
Jag som skriver ( Judith ) har passerat 30 sträcket och haft hund hela mitt liv, min första egna köpte jag när jag var 19...
Min sambo Micke är dock bara barnet med 26 år på nacken, han delar hundintresset med mig, och jag har till och med tvingat honom in i utställningsringarna..(Vilket han gör bra)
2 barn finns här också.. Isa är 8 år och Tilda är 7.. Dom gör som barn gör mest... Leker, terroriserar sin mamma samt har tillfällig dövhet mellan varven (speciellt när det ska städas)
Våra hundar..
Ninki import från Spanien, just nu mycket stor och kan lätt förväxlas med ett hängbuksvin.
Maris import från Spanien en mysig kille som oftast inte har alla getter hemma.
Uno import från Spanien, en spjuver som älskar att leka med allt och alla
Helio import från Belgien, bor hos Mickes föräldrar, fin herre som har lite svårt att få vikt på sig.
Gaia import från Belgien, bor hos ett par bekanta då hon vill vara ensam hund
Macho import från Holland, är inte längre våran utan ägs utav fodervärden då han gjort sin inom aveln.
Porta import Belgien, pottan som hon kallas har nytt hem hemma hos mina barns gud föräldrar, mer bortskämd än så kan man inte bli det lovar jag, hon är deras lilla sessa.

Lite om oss och våra hundar...
Kram på er !
Till överst på sidan Gå ner
 
Monoceros kennel
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Monoceros Bestla
» Monoceros Bor aka Boris 5 månader
» Bilder finns på Monoceros Balder

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: