Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 Hejsan , ny DC ägare här :)

Gå ner 
+6
buffalosoldier
Anje
case
jess
PerroELPasadas
Greven o Athena Jr
10 posters
FörfattareMeddelande
Greven o Athena Jr

Greven o Athena Jr


Antal inlägg : 6
Join date : 11-12-09
Ort : Åkersberga

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptyfre dec 09, 2011 3:50 pm

Hejsan

Mitt namn är Lina 30 år fyllda, bor utanför Stockholm med min sambo Oliver samt med min Cane corso hane "Greven" som snart fyller 7 år . Vi skaffade för precis snart 1 år sedan en DC men på fodervärdsavtal, hon heter "Donna" o är hur underbar som helst. Min första DC dessutom o knappast den sista Smile Vi har även 3 katter o en undulat... Råkar älska djur <3

Har tidigare varit dobermann fantast o haft 3 stycken innan jag valde ny ras, jag har tävlat i både agility samt lydnad o även tränat skydds samt IPO, har varit den som alltid tagit hand om problemhundar då jag älskar o jobba med hundar bounce .

Nu när jag hittat min "typ" av hund så tränar jag båda mina i lite lydnad på enkel nivå mer vardags lydnad, spårar ibland samt tar långa promenader såklart . Men jag tävlar inte idag o har inte den längtan heller faktiskt.

Som sagt mitt största intresse är såklart hundar, har haft hund sen liten o när jag flyttade hemmifrån köpte jag min egen dobermann valp ...
Ska bli jätte kul o prata med er DC människor eftersom denna ras är ny för mig, har mest hört skit om rasen men jag kan inte förstå varför?

Så hej allihopa kul o va medlem här Smile

Mvh Lina o hundarna
Till överst på sidan Gå ner
PerroELPasadas

PerroELPasadas


Antal inlägg : 122
Join date : 10-07-20

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptyfre dec 09, 2011 3:55 pm

Hej Hej å välkommen hit Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
http://www.elpasadas.se
Greven o Athena Jr

Greven o Athena Jr


Antal inlägg : 6
Join date : 11-12-09
Ort : Åkersberga

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptyfre dec 09, 2011 4:06 pm

Man tackar Smile Vad har du för hundar ?
Till överst på sidan Gå ner
jess

jess


Antal inlägg : 167
Join date : 10-05-16

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptyfre dec 09, 2011 7:59 pm

Välkommen hit Smile
Till överst på sidan Gå ner
case

case


Antal inlägg : 377
Join date : 10-05-15

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptylör dec 10, 2011 10:02 am

Hej och välkommen. Lägg gärna upp någon bild eller två på dina hundar! :-)
Till överst på sidan Gå ner
Greven o Athena Jr

Greven o Athena Jr


Antal inlägg : 6
Join date : 11-12-09
Ort : Åkersberga

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptylör dec 10, 2011 2:14 pm

Hade gärna lagt upp bilder men de går inte tydligen förren om 7 dagar? skummt pale
Till överst på sidan Gå ner
Anje

Anje


Antal inlägg : 47
Join date : 11-04-05

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptysön dec 11, 2011 3:24 pm

Hej och välkommen hit! Smile
Till överst på sidan Gå ner
buffalosoldier

buffalosoldier


Antal inlägg : 24
Join date : 11-08-16
Age : 34
Ort : Åmotfors

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptysön dec 11, 2011 5:42 pm

Välkommen Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Presagaute´s tara

Presagaute´s tara


Antal inlägg : 56
Join date : 10-11-15
Age : 47

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptymån dec 12, 2011 10:51 am

välkommen jaså en dobbis fantast roligt då jag med haft den rasen innan dc ,
Till överst på sidan Gå ner
pineda

pineda


Antal inlägg : 69
Join date : 11-07-11
Age : 61
Ort : nyköping

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptymån dec 12, 2011 12:28 pm

santa välkommen!
Till överst på sidan Gå ner
Bente




Antal inlägg : 303
Join date : 10-05-14

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptymån dec 12, 2011 2:05 pm

Velkommen cheers
Jeg har hatt en corso-tispe, import fra Italia, men havnet over på DC i etterkant.

Vi har følgende hunder i huset vårt:

N SE DK NORD UCH DKV10&11 NORDV10&11 KBHV11 NV11 Irga de el Calabazo

N SE DK NORD UCH DKV10&11 NORDV10&11 KBHV11 NV09&11 Barkas Perrera's Amazing Obelix Alain BISS10&11(eies av Rune's datter) her på huset.

I tilegg har vi DKV11 NJV11 Zadigs Borka(kelpie) og Basta(Bruksschäfer) som vi går LP med:)

Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Emptytis dec 13, 2011 11:38 am

Hej och varmt välkommen ska du vara Smile
Ja det är nåt knepigt med forumet som jag inte vet hur man ändrar, men efter dom där 7 dagarna går det bra posta hur mycket bilder man vill Smile tror det är nåt skydd mot spam eller nåt..

Ja här inne hittar du nog alltid svar på dina frågor om rasen Smile finns mycket samlade krafter här..

Jag har två DC hemma, en hane på 12 månader och en tik som är 4,5..
Eller ska man skriva such nuch NV-9 NV-10 SV-11 dog eyes famous kiwi? Lol Wink
Jag har en schäfer-malamute-varg- korsning med och han har inga meriter alls.. Hehe

Hoppas du kommer trivas här iaf Smile)





Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Hejsan , ny DC ägare här :) Empty
InläggRubrik: Sv: Hejsan , ny DC ägare här :)   Hejsan , ny DC ägare här :) Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Hejsan , ny DC ägare här :)
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hej alla glada Dogo Canario ägare!
» hejsan! hejsan!
» Hejsan hej
» hejsan!!!!!!!!
» Hejsan!

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Presentationer, regler-
Hoppa till: