Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet.

Dogo-Presa Canarioforum
 
HemHem  GalleriGalleri  Latest imagesLatest images  SökSök  Bli medlemBli medlem  Logga in  

 

 dekal till bilen. samt ensamhetsträning.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Bulten

Bulten


Antal inlägg : 11
Join date : 11-09-10

dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty
InläggRubrik: dekal till bilen. samt ensamhetsträning.   dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Emptylör okt 29, 2011 8:11 am

hur är era dogos att lämna själv?
.
finns det nånstanns att köpa dekal till bilen (ett huvud) på en dogo canario ??
.
mvh/ monalisa och Bulten
Till överst på sidan Gå ner
Eva
Admin
Eva


Antal inlägg : 677
Join date : 10-04-27
Age : 43
Ort : Göteborg

dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty
InläggRubrik: Sv: dekal till bilen. samt ensamhetsträning.   dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Emptymån okt 31, 2011 11:29 am

På vissa större hundutställningar kan man ibland hitta Dogo canario-dekaler, av något franskt märke tror jag, inte jättesnygga dock.

http://www.jiteshop.se/dekal-med-dogo-canario/12471-0

Här hittade jag ett klistermärke på en svensk firma...

Jag har gjort ett eget, en siluett jag klippt ut i sånt man klistrar på kakel och kan köpa i rulle.

Och att lämna ensamma har mina dogo canarios varit olika. Zombie ylar, men skulle aldrig bita sönder nånting, han har aldrig ens smakar på nåt han inte får, han gräver inte bakom dörrar eller nåt sånt, MEN han ylar som en stucken gris.
Kiwi har ner saker i fönstren och hoppar på dörren som besatt då man kommer hem, så alla ytterdörrar har varit förstörda där jag bott.....men hon har aldrig bitit sönder nåt annat och hon är tyst mestadels iaf, det beror på lite, hon är hemsk om man lämnar henne ensam utan annan hund, då kan hon skälla en del.
Men med en annan hund är hon helt ok och tyst.

Boris var tyst och snäll men åt upp väggar och möbler...

Titus är perfekt alla kategorier, knäpptyst, lägger sej och sover och skulle inte pröva att tugga på nåt heller....
Till överst på sidan Gå ner
Greven o Athena Jr

Greven o Athena Jr


Antal inlägg : 6
Join date : 11-12-09
Ort : Åkersberga

dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty
InläggRubrik: Sv: dekal till bilen. samt ensamhetsträning.   dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Emptylör dec 10, 2011 3:03 pm

Min DC funkar jätte bra o lämna ensam men hon är ju inte helt ensam. Vi har ju en Cane corso samt 3 katter oxåSmile
Det jag o min sambo gör är att alltid kasta ut kanske 4 dl hundmat/godis innan vi går.. dom äter upp de sen sover dom faktiskt hela tiden medans vi är borta(har filmat) .. Så de går hur bra som helst för oss , har du problem med det kanske??
Till överst på sidan Gå ner
Bulten

Bulten


Antal inlägg : 11
Join date : 11-09-10

dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty
InläggRubrik: kastar.   dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Emptymån dec 19, 2011 4:17 pm

kastar en näve hundfoder i sovrummet då jag inte vill ha han tuggandes bland posten och skorna. hörde att han gnällde idag men oftast är de tysst när jag kommer hem och han ligger då i sängen. ska prova filma och se. fins juh en app i man kan ha fast de är till för att spela in om du talar i sömnen men de ska jag prova för den spelar bara in då de kommer ljud..
.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty
InläggRubrik: Sv: dekal till bilen. samt ensamhetsträning.   dekal till bilen. samt ensamhetsträning. Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
dekal till bilen. samt ensamhetsträning.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Bilder på Gniztra
» Trevlig norska som flyttat till sverige :(
» Länk till vårt liv...
» Hässleholm till helgen!
» Althea till salu

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Svenska Dogo-Presa Canarioforumet. :: Övrigt :: Klotterplank-
Hoppa till: